SPEEDFITNESS/E-FIT

A FITNESS & SPORT
Az új generációs elektrostimuláción alapuló tréninggel erősebb és intenzívebb izomösszehúzódást érhetünk el, mint a hagyományos ellenállásos edzések alatt, hiszen nemcsak az akaratlagosan megmozdított izmok edződnek.

A tréningek újdonsága a testedzések időtartamának lecsökkenésében és az elektrostimuláció hatására elvégzett izommunka hatékonyságában mutatkozik meg. A speedfitness tréning időtartama 25 perc, ami jelentős csökkenést mutat egy-egy hagyományos edzésforma időintervallumához képest. A 25 perces tréningek egyéni edzésprogram keretében, saját személyi edző irányításával történnek. A személyi edzések lényege, hogy a vendéget egy szakmailag felkészült edző irányítja végig az edzésprogram minden percében. A speedfitness tehát olyan elektromos izomstimulációs módszer, amely során edzeni kell, csak épp sokkal kevesebb ideig és sokkal hatékonyabban.

Az edzésprogram egyénre szabott, egy adott célnak megfelelően kialakított edzésterv szerint kerül összeállításra. Ilyen cél lehet például a testsúlycsökkentés, a rehabilitáció, az egyes izomcsoportok formálása, szálkásítás vagy akár az állóképesség javítása. Mindegy, hogy profi vagy amatőr sportoló vagy, a speedfitness garantáltan kihozza belőled a maximumot!
 

SZÉPSÉG & VITALITÁS
A speedfitness/e-fit végérvényesen leszámol a közismert mondással, miszerint "a szépségért szenvedni kell!". Hosszú edzések nélkül könyvelheted el alakodon a gyors eredményeket: a napokig tartó fokozott kalóriaégetést, a csökkenő súlyt és az egyre szebb, definiáltabb testet. A speedfitness a narancsbőr problémájával is eredményesen veszi fel a harcot. A cellulit kialakulásában főként az elégtelen vér- és nyirokkeringés játszik szerepet, amelyhez főként a mozgásszegény életmód, a stressz, az egészségtelen élelmiszerek fogyasztása, a dohányzás, az alkoholfogyasztás, valamint a fogamzásgátlók és más gyógyszerek szedése vezet. Az elégtelen vér- és nyirokkeringés miatt romlik a sejtek oxigén- és tápanyagellátása, a salakanyagok pedig nem ürülnek ki a szervezetből, hanem lerakódnak a sejtek között. Speciális cellulit programja kifejezetten az intenzív anyagcsere-serkentésére lett kifejlesztve, mely gondoskodik a lerakódások elszállításáról is.
 

EGÉSZSÉG & REHABILITÁCIÓ
A speedfitness edzésének hatékonysága köztudottan tökéletes alakformáláshoz és izomerősítéshez egyaránt. A speedfitnessnek azonban van egy másik oldala is, amit kevesen ismernek. Olyanok számára is lehetővé válik az izmok koncentrált, ugyanakkor biztonságos fejlesztése, akik nem képesek megerőltető testmozgásba belekezdeni. Minden testrészt az egyénnek megfelelő szinten stimulálhatunk, így rövid időn belül megoldást nyújtunk a hát- és gerinctáji fájdalmakra, az inkontinenciára, az izomgörcsök problémáira és a testi diszbalansziák kiegyenlítésére is. A speedfitness rehabilitációs programja hatékony segítséget nyújt a baleset utáni felépülés során.

A speedfitness rehabilitációja nem csak a rehabilitáció szó szerinti értelmezésében olvasható. Szülés után a nők teste megviselt, bőrünk és egész testünk megnyúlik, hiszen nem kis terhet hordott magában. A várandósság ideje alatt a nő teste teljes mértékben a magzatra összpontosít, mindent neki ad, és az anya szervezete teljes mértékben háttérbe szorul. A speedfitness a szülés után a nőknek is nagy segítségét nyújthat abban, hogy korábbi alakjukat - vagy annál jobbat - rövid idő alatt visszaszerezzék.


MIÉRT NEVEZIK A MÓDSZERT SPEEDFITNESS-NEK?
A név találó, hiszen a teljes testre egyszerre ható ems technológia lehetővé teszi az ultragyors, 25 perces edzésidőt, mely fizikailag egy másfél-kétórás kőkemény konditermi edzésnek felel meg. Az egész test (harántcsíkolt) izomzata másodpercenként 85-ször húzódik össze, ezért a módszer gyors izomrostok fejlődésére hat leginkább. Így érhető el, hogy számos előny mellett a gyorsaság, dinamika, reakcióidő is fejlődik általa. A nyújtó és feszítő izmok egyidejű stimulálása is egyedülállóvá teszi a speedfitness edzéseket, heti két-három edzés mellett gyakoribb munkának vannak kitéve az izmok, mint az általános konditermi gyakorlat során. 

 
PONTOSAN MENNYIVEL HATÉKONYABB, MINT EGY NORMÁL ERŐNLÉTI EDZÉS?
A személyi edzők segítségével a 25 perces tréning alatt minden izomcsoportra legalább 1-1 széria gyakorlat jut, melyet pontosan és szabályos ütemben kiviteleznek a vendégek. Az intenzitás a teljes tréning alatt rendkívül magas és a vendég terhelhetőségének mértékében folyamatosan tovább növelhető. Míg a külső szemlélő számára csupán pl. Guggolások vagy bicepsz-gyakorlatok láthatók, valójában a vendég teljes izomzata egyszerre dolgozik az egész testre ható elektrostimulációnak köszönhetően. A gyakorlatok végzése tovább fokozza a hatást. Az edzés során 150-szer több izom összehúzódás történik, mint egy hagyományos izomépítő erősítő edzés esetén. 


EDZÉS MENETE

HOGYAN ZAJLIK AZ EDZÉS?
Az edzések gyakorlatsorát a vendégeink számára egyénileg állítjuk össze. A speedfitness edzésekre előzetes bejelentkezés alapján várjuk vendégeinket. Kérünk mindenkit, hogy az időpontra pontosan érkezzen vagy ha megoldható akkor kb. 5-6 perccel hamarabbi érkezést javasolunk. A tréning összesen 25 percig tart, ebből 15-20 perc megfeszített izommunkából áll, melyet statikus és dinamikus gyakorlatokkal egészítünk ki. A tréning 1-5 perc levezetéssel zárul. Az első tréning (próba edzés) arra irányul, hogy felmérjük a vendégeink fizikai állapotát, terhelhetőségét, megismerjük korábbi sportaktivitását és az esetleges ízületi vagy egyéb egészségügyi problémáit, melyekre a további edzések során mindvégig figyelünk! Az edzőink a tréning előtt izotóniás sportitallal kínálják meg vendégeinket mely ellátja az izmokat energiával, pótolja az ásványi anyagokat így segítve az edzés menetét.

2

A speedfitness edzéshez egy tiszta, higiénikus pamutruhát kell használni a vendégeinknek, erre kerül speedfitness esetén az elektródamellény, a karpántok, a lábpántok és a fenékpántok, míg az e-fit esetén az elektródamellény és az elektródanadrág. Az öltözés mindössze 1-2 percet vesz igénybe, a személyi edzőink úgy helyezik fel az elektródaruházatot, hogy mindenhol szorosan ráfeszüljön a testre.

3

Az edzés az alaphelyzet megtanulásával veszi kezdetét. Az izomösszehúzó rész az adott programtól függően, általában kb. 4 másodpercig tart, melyet ugyanilyen hosszúságú pihenőidő követ. A vendégeink egy-két traktus alatt ráéreznek az ütemére és a kezdeti szokatlan izomösszehúzó élményt is hamar megszokják és megszeretik.

4

Az edzések gyakorlatsorát a vendégeink számára egyénileg állítjuk össze, a személyi edzőink folyamatosan előre mutatják és korrigálják a mozdulataitokat. A speedfitness szolgáltatásunk további előnye, hogy megkíméli az embert a kényelmetlen sporttáskák cipelésétől, hiszen mi mindent biztosítunk, vendégünk részéről csak az akaraterőre és a lelkesedésre van szükségünk. Az edzéshez megfelelő pamutruha bérlésére és megvásárlására is van lehetőség.
 

FELKÉSZÜLÉS AZ EDZÉSRE!
A speedfitness edzésre nem kell különösebben felkészülni, de van pár dolog, amire érdemes odafigyelni. Nagyon fontos például a megfelelő ételfogyasztás, azonban edzés előtt két órával már ne fogyasszunk nehéz ételt hiszen az edzés rendkívül intenzív. De fontos az is, hogy úgy ne menjünk lehetőleg edzésre ha egész nap nem ettünk semmit. Folyadékot viszont érdemes nagyobb mennyiségben fogyasztani, ez lehetőleg szénsavmentes ásványvíz legyen. Ha a ruhád a sajátod (ha nem bérled) akkor ne hagyd otthon, anyaga pamut legyen, minnél nagyobb százalékban. Tiszta váltócipőről vagy zokniról magatoknak kell gondoskodnotok. Ezek után már csak az edzés van hátra, s éljétek át ezen izomláz új formáját.


MEGGYŐZŐ ÉRVEK A SPEEDFITNESS MELLETT
  • Hatékony izomépítés: a testre simuló elektródáknak köszönhetően pont az optimális helyen éri az izomzatot a stimuláció, egyéni céloknak megfelelő erősségben
  • Ín- és ízület kímélés: az elektrostimuláció csak az izmokra hat, így a konvencionális ellenállásos tréningnél ismert ízületterhelés nem jelentkezik
  • Extrém rövid ideig tartó edzés: a teljes testizomzatot egyszerre edzi, így nem kell hosszú órákat tölteni a konditeremben, míg minden testrészünkön a megfelelő terhelést és intenzitást elérjük, így az időhiányban szenvedőknek is ideális sportolási lehetőség
  • Zsírégetés, zsírszövet-csökkenés: az optimális zsír-izom arány kialakítása elengedhetetlenül fontos az egészséges test eléréséhez
  • Kötőszövetek vérellátottságának javulása, cellulit tüneteinek és okainak csökkenése, vér- és nyirokkeringés fokozása
  • Izombeli hiányok és diszbalansziák kiegyenlítése
  • Jobb közérzet kialakulása: stresszhormon-szint csökkenése és boldogsághormon-szint növekedése
  • Deréktáji fájdalmak kezelése: a gerincoszlop tartásához szükséges, mélyen fekvő tartóizmok megerősítése
  • Vizelettartásért is felelős gátizomzat megerősödése, szülés utáni rehabilitáció
  • Sportolóknak teljesítményfokozás: robbanékonyság, dinamika, gyorsaság növelés
  • Biztonságos működés: számos klinikai vizsgálat bizonyítja a speedfitness eredményeit és mellékhatások nélküli, biztonságos működését
  • Tartós eredmények: a speedfitnessel elérhető sikerek ugyanolyan tartósak, mint bármilyen más sporttevékenységgel elért eredmények