Edzés menete | Az edzések gyakorlatsorát a vendégeink számára egyénileg állítjuk össze.

Hogyan zajlik az edzés?

A speedfitness edzésekre előzetes bejelentkezés alapján várjuk vendégeinket. Kérünk mindenkit, hogy az időpontra pontosan érkezzen vagy ha megoldható akkor kb. 5-6 perccel hamarabbi érkezést javasolunk. A tréning összesen 25 percig tart, ebből 15-20 perc megfeszített izommunkából áll, melyet statikus és dinamikus gyakorlatokkal egészítünk ki. A tréning 1-5 perc levezetéssel zárul. Az első tréning ( próba edzés ) arra irányul, hogy felmérjük a vendégeink fizikai állapotát, terhelhetőségét, megismerjük korábbi sportaktivitását és az esetleges ízületi vagy egyéb egészségügyi problémáit, melyekre a további edzések során mindvégig figyelünk! Az edzőink a tréning előtt izotóniás sportitallal kínálják meg vendégeinket mely ellátja az izmokat energiával, pótolja az ásványi anyagokat így segítve az edzés menetét.

edzes menete1

 A Speedfitness edzéshez egy tiszta, higiénikus pamutruhát kell használni a vendégeinknek, erre kerül az elektródamellény, a karpántok, a lábpántok és a fenékpántok, ez a higiénia és az esteleges bőr irritáció kialakulása miatt is fontos. Az öltözés mindössze 1-2 percet vesz igénybe, a személyi edzőink úgy helyezik fel az elektródaruházatot, hogy mindenhol szorosan ráfeszüljön a testre.

edzes menete2

Az edzés az alaphelyzet megtanulásával veszi kezdetét, melyet mindig fel kell venni az impulzusok ideje alatt. Az izomösszehúzó rész kb. 4 másodpercig tart, melyet ugyanilyen hosszúságú pihenőidő követ. A vendégeink egy-két traktus alatt ráéreznek az ütemére és a kezdeti szokatlan izomösszehúzó élményt is hamar megszokják és megszeretik.

edzes menete3

Az edzések gyakorlatsorát a vendégeink számára egyénileg állítjuk össze, a személyi edzőink folyamatosan előre mutatják és korrigálják a mozdulataitokat. A Speedfitness szolgáltatásunk további előnye, hogy megkíméli az embert a kényelmetlen sporttáskák cipelésétől, hiszen sem sportcipőt ( zokni javasolt ) , sem törölközőt nem kell magatokkal hordozni a szőnyeges, minden kényelemmel felszerelt stúdiónkba. Az edzéshez szükséges pamutruhát bérelni és megvásárolni is van lehetőség.

 

Felkészülés az edzésre!

A speedfitness edzésre nem kell különösebben felkészülni, de van pár dolog, amire érdemes odafigyelni. Nagyon fontos például a megfelelő ételfogyasztás, azonban edzés előtt két órával már ne fogyasszunk nehéz ételt hiszen az edzés rendkívül intenzív. De fontos az, hogy úgy ne menj lehetőleg edzésre ha egész nap nem ettél semmit. Folyadékot viszont érdemes nagyobb mennyiséget fogyasztani edzés előtt ( 30-40 perccel ) , ez lehetőleg szénsavmentes ásványvíz legyen. Ha a ruhád a sajátod ( ha nem bérled ) akkor ne hagyd otthon. Anyaga pamut legyen, minnél nagyobb százalékban. Felsőből és rövidnadrágból álljon, lehetőleg passzos legyen, mivel a speciális mellény hosszított, fontos, hogy az elektromos impulzusokból a comb izmai is részesüljenek. Az izzadság gátlóról, parfümről magatoknak kell gondoskodnotok. Ezek után már csak az edzés van hátra, s éljétek át ezen izomláz új formáját.

page contents